Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tahan Derita Kemaluan Tersangkut Dalam Botol Air Mineral

20 Jan 2017
No Comment

Pelabuhan Klang: Seorang lelaki terpaksa menahan derita selepas kemaluannya dilaporkan telah tersangkur dalam botol mineral ketika dia membuang air kecil di dalamnya, lapor Harian Metro.

Menurut Penolong Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohd Sani Harul, kejadian yang berlaku di Teluk Gong, Pelabuhan Klang pada jam 4 awal pagi tadi berlaku ketika lelaki tempatan berusia 21 tahun itu tidak tahan untuk membuang air kecil.

Beliau dilaporkan telah cuba untuk memotong memotong botol air mineral berkenaan dengan gergaji logam tetapi menyebabkan kecederaan sehingga mengakibatkan pendarahan.

"Pasukan penyelamat dari Balai Bomba dan Penyelamat Pelabuhan Klang dan Balai Bomba dan Penyelamat Andalas dikejarkan ke lokasi selepas menerima panggilan pada jam 5.25 pagi.

"Botol air mineral berjaya dipotong dan dikeluarkan dari kemaluan lelaki tersebut dalam tempoh 10 minit dan mangsa diberi rawatan awal bagi menghentikan pendarahan sebelum dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah untuk rawatan lanjut," katanya.

Katanya lagi, operasi ditamatkan sepenuhnya pada jam 6.34 pagi apabila mangsa selamat tiba ke Jabatan Kecemasan dan Trauma Hospital Tengku Ampuan Rahimah. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "