Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Kau dah Tumbuk Muka Laki Aku, Kau Tunggu!"

5 Sep 2016


Satu rakaman video yang merakamkan seorang lelaki berbaju biru, yang didakwa sebagai pembuli jalanan dengan menumbuk pengguna jalan raya lain menjadi viral hari ini.

Video yang dimuat naik di Facebook oleh isteri mangsa itu telah mendapat lebih dari 1,000 perkongsian.

"Samseng jalanan!!! Kau sudah tumbuk muka laki aku!! Kau tunggu!!" tulis wanita itu berkaitan kejadian yang dipercayai berlaku di Melaka, semalam.

Wanita tersebut mendakwa lelaki berkenaan menghimpit keretanya ketika mahu memotong sebelum diekori dari Cheng ke Bachang.

"Dari Cheng sampai Bachang dia follow (ikut). Sampai Bachang terus himpit kereta kitorang suruh turun. Laki aku turun terus dia shoot!! (tumbuk).

"Salah kitorang memotong ke tak (memotong) ke, apa hak dia nak pukul orang!!," luah wanita itu sebagaimana lapor Sinar Online.

Bagaimanapun, tiada sebarang rakaman yang memaparkan mangsa ditumbuk, namun wanita itu memuat naik bukti pemeriksaan doktor terhadap suaminya itu.

"Yang kongsi dan nak bukti sangat, nah bukti doktor. Kalau awak kat tempat saya, awak tahu ke turun kereta tu nak kena tumbuk?," tulisnya selepas terdapat pelayar lain yang mempertikaikan kesahihan kejadian berkenaan.

Sumber : Sinar Online
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "