Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Perempuan Berisi Lebih Memahami, Manja Dan Pandai Jaga Hati," Jadi Jangan Malu Jika Isteri Anda 'Montel'

5 Ogo 2016
One Comment

Setiap pertemuan dan perpisahan yang berlaku kepada kita telah ditetapkan dan disusun dengan baik oleh Allah, ada yang  melalui detik sedih ada yang membuatkan kita sentiasa gembira.

Berkaitan dengan jodoh, kita tidak tahu dengan siapa kita dijodohkan, mungkin orang paling kita rapat, kawan kita atau orang yang tiba-tiba muncul yang kita tidak pernah kenal sebelum ini.

Sudah pasti ramai diluar sana akan mencari pasangan yang baik, elok dan kebanyakkannya sudah pasti cantik atau 'handsome', maka tidak ramai memilih mereka yang kurang cantik atau 'handsome'.

Contoh, wanita berisi atau montel, sesetengah mungkin agak lambat atau susah untuk mendapat jodoh, ada admin terlihat dalam Facebook sendiri, mula-mula montel, lepas tu diet, bila kurus, tudia..bukan main cantik, dan tetiba maka ramailah peminatnya yang sebelum ini buat 'dont know' jer dengan dia.

Sebenarnya, kurus atau 'montel' ini mempunyai kelebihan mereka tersendiri.

Seorang lelaki bernama Redzuan Abd Manaf menceritakan pengalamannya mengenali perempuan berisi ini, menurutnya mereka ini  lebih comel, peramah, baik hati dan manja.

Gambar Hiasan

Guys.

Dengar abang nak "membebel" ni.

Lelaki cam kita (lelaki hot zaman laaani) memang kalau boleh nak cari pasangan yang cantik persis pramugari. Body seksi macam model seluar mandi (bikini). Kurus melidi tak berisi like peragawati.
Tapi guys.

Kita kena sedar dan akui.

Sometime, "gegurl" montel dan gemok ni lebih comel dan memahami. Mereka lebih tau jaga sensetiviti kita as a lelaki, caring, peramah dan baik hati. Manja......daring tu aummmmmmmm......kalah tau geng-geng retis selebriti.

Bertuah siapa yang dapat isteri "montel" & "comel" ni. Makan minum tak payah runsing semua diorang buat tuk kita kaum lelaki. Paling penting depa ni punya hati yang tulus dan suci. Kalau part membebel memang cenggini 👍👍👍👍👍👍 tolong tadah telinga dan sedia untuk angkat kaki!!!!
Kikikikikikiki.

Sebenarnya, abang bukan nak up kan "gegurl" berisi ni tapi kita sebagai lelaki janganlah kutuk mereka dan layan macam mereka xde hati.

Tak kira la gegurl tu kurus melidi gemok gedempol macam abang ni yang penting kita belajar tuk hormat dan saling sayang menyayangi. Kalau tak buat isteri tak salahkan kita jadi kawan or sahabat sejati?????

Setiap dari kita berhak untuk merasa dicintai, dikasihi, disayangi, dan dihargai!!!! Apa ade pada SIZE....????? Pucuk pangkalnya........hati!!!!

#‎pesanseoranglelaki‬

- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "