Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Guru Main Troli: "Tak Salah Cikgu Hilangkan Stress Dengan Kerja Di Sekolah, Malah Comel" - Netizen

2 Ogo 2016
One Comment

Tidak dinafikan tugas seorang guru kini bukan semata-mata mengajar sahaja, mereka kini perlu melakukan pelbagai kerja disekolah, ada yang jadi jurulatih sukan, pengadil bola sepak, ada yang menjadi tukang hias bilik darjah dan pelbagai lagi, tambah-tambah ada pegawai JPN hendak datang melawat sekolah.

Sejak semalam menjadi viral di laman sosial beberapa keping gambar menunjukkan kelibat seorang guru sekolah yang naik dan menolak troli membawa barang seperti seorang kanak-kanak.

Gambar yang dimuatnaik oleh seorang guru itu telah mendapat perhatian ramai termasuk Siakapk Keli Press dan ia mendapat reaksi yang positif daripada netizen.


Ada yang menyifatkan tindakan guru berkenaan adalah salah satu cara untuk melepaskan tekanan sama seperti orang lain dan ada yang menganggap ianya kelakar namun tidak terlepas ada yang komen negatif seolah-olah tidak faham hati seorang manusi.

Jom kita baca komen-komen netizen


Ternyata berdasarkan komen yang diberikan, rata-rata mereka memberikan komen yang positif, guru juga manusia biasa yang memerlukan cara tersendiri untuk menghilangkan penat dan merehatkan minda mereka selepas seharian bekerja. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. ini pun nak jadikan isu k? biasala manusia ada mcm2 perasaan

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "