Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Aku Nampak Mamat Ni “Sweet” Dengan “Awek” Dia, Kenapa Aku Tak Mampu Jadi Macamni

27 Ogo 2016
No Comment

Sering kali terbaca di laman sosial kisah yang dikongsikan oleh mereka dalam bidang perubatan kisah gelagat anak-anak menjaga orang tua mereka di hospital, ada yang betul-betul bertanggungjawab dan ada juga yang pelbagai karenah walaupun dengan ibu bapa sendiri.

Perlu diketahui, ibu bapa kita adalah syurga kita, tanpa redha mereka terhadap kita, adakah kita akan dapat cium bau syurga?

Dikongsikan oleh seorang lelaki bernama Mat Surat, di mana kami masih mencari sumber asal, kisah seorang lelaki yang mahu namanya dirahsiakan, beliau merupakan seorang despech, telah terjumpa seorang lelaki yang amat hebat.

Lelaki berkenaan dilihat menyuap makanan ke mulut ibu kesayangan di hadapan orang ramai tanpa segan silu atau kekok, perkara yang amat jarang dan susah kita jumpa anak lakukan kepada maka ayah sendiri zaman sekarang.

Jom kita baca.


Assalamualaikum admin,

Guan nak kongsi cerita yang buat hati rempit gua cair,
cerita nak kongsi tadi berlaku di Mydin Gong Badak, Terengganu,
gua seorang despech, singgah di Mydin untuk minim, tiba-tiba mata gua terpandang mamat ni dengan 'sweet' dengan 'awek'(ibu) dia, lu tengok sendiri gambar dia dengan awek dia... 

Hati rempit gua cair siutt.. gua sendiri tak mampu lalukan macamtu.. gua 'respect' lu 'brother'.. guna hanya mampu bagi salam dan senyum saja., gua rasa dia bukan orang terengganu.. plate kereta dia A.. orang Perak la tu..

Gua sentap admin, sdal gua tak dapat buat macamni, admin hide nama gua dan gambar gua admin, kasi viral sikit siapa mamat tu.. gua tabik habis laaa sayu bebb..kalau gua ada adik perempuan gua paksa ibu gua ambil mamat ni jadi menantu.



- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "