Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Muhyiddin Kekal Dalam UMNO

3 Mac 2016

Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata dia akan terus kekal di dalam parti UMNO.

Pengumuman yang dibuat oleh Muhyiddin itu nyata berbeza dengan pendirian mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad yang sebelum ini membuat keputusan untuk keluar dari parti tersebut.

Umno tidak bersalah dalam soal ini. Saya minta pandangan ramai pimpinan dan rakyat biasa, keluarga, isteri saya, mereka berpendapat sewajar saya kekal dalam Umno.

Dan (parti) ini jadi sebahagian daripada darah daging saya.

Atas dasar prinsip nak bela rakyat dan tegak kebenaran maka ramai sokong saya,” katanya sebagaimana lapor MalaysiaKini. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "