Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Gambar Kemaluan Itu Bukan Kepunyaan Saya" - Ahya

5 Feb 2016
Ahya bersama Ibunya, Normah Damanhuri
Kuala Lumpur: Anak kepada pelakon Normah Damanhuri, Ahya U Rosli, 29, tidak merasa terkejut apabila gambar separuh bogelnya tersebar di laman web lucah.

Namun Ahya, yang juga pelakon dan model, menafikan gambar kemaluan yang dipaparkan adalah miliknya.

"Saya mengaku itu adalah saya, tapi gambar kemaluan itu bukan kepunyaan saya.

"Saya masih waras untuk tidak memuat naik gambar bogel di laman sosial.

"Lagi pula ini bukan kali pertama gambar saya disebarkan. Jadi, saya tidak kisah.

"Cuma sedikit kesal kenapa pihak terbabit mahu bersikap dengki terhadap saya," katanya sebagaimana lapor Harian Metro

Sebelum ini, gambar peribadi milik Ahya tersebar di laman web lucah dan menjadi tontonan pengunjung golongan gay sejak kelmarin.

"Mama pun tahu perkara ini. Dia tidak melenting kerana tahu siapa saya sebenarnya.

"Cuma, di kalangan kawan-kawan saja mereka mahu saya mencari dalang itu. 

"Diakui saya sering memuat naik gambar dengan menayang bentuk badan di laman Instagram dan Facebook.

"Sesiapa yang mengikuti saya pasti tahu. 

"Tidak sangka pula ada pihak sanggup pergunakan untuk tujuan lain," katanya. - Siakapkeli.my


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "