Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Ditinggalkan Isteri Kerana Buat Tatu Berbentuk Kemaluan

16 Ogo 2015


Berang dengan tindakan suami membuat tatu berupa kemaluan, seorang isteri mengambil keputusan drastik meninggalkan pasangannya.

Stuart Valention, 34 memberitahu tatu itu dibuat ketika dia sedang mabuk.

Isterinya, Samantha dilaporkan sangat terkejut dengan apa yang dilakukannya ketika bangun dari tidur pada keesokan paginya dan bertindak menghalaunya dari rumah.

Bukan itu sahaja, mereka sekeluarga terpaksa membatalkan percutian yang telah dirancang awal gara-gara tatu berbentuk kemaluan yang di bahagian peha Stuart.

"Isteri saya bencikannya (tatu). Bila difikirkan semula, saya tidak terkejut kerana ia merupakan tindakan paling bodoh yang pernah saya lakukan.

"Selepas saya buat tatu, keesokan paginya isteri menjerit terkejut kerana terdapat 'kemaluan' yang besar di sebalik selimut. Dan ia adalah tatu di bahagian kaki saya.

"Ia berakhir begitu, dan isteri saya sekarang menghalau saya keluar dari rumah. Saya patut diperlakukan seperti itu," kata Stuart. -Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "