Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Jutawan Arab Sanggup Berhabisan RM300,000 Tukar Jantinan 'Kekasihnya' Untuk Berkahwin

22 Jun 2015
No Comment


Birmingham: Seorang jutawan dari Dubai dikatakan telah menghabiskan RM300,000 untuk kos pembedahan menukar jantina 'kekasihnya' dan akan berkahwin dengan 'wanita' berkenaan.

Segala perbelanjaan Tiffany-Rose Davies, 23, ataupun nama sebenarnya 'lelakinya' Niall ditanggung oleh jutawan bernama Yaserr yang kini menetap di Dubai.

Mereka berdua telah berkenalan di Facebook sebelum amsing-masing jatuh cinta dan mengambil keputusan untuk berkahwin.


“Dia lelaki idaman saya dengan ciri-ciri kulit gelap, kacak dan baik hati.

“Sepanjang perkenalan kami, dia telah lapan kali menemui saya di sini dan membelanjakan ribuan ringgit terhadap saya dan mahu mengahwini saya tahun depan,” katanya.

Selaian melakukan pembedahan menukar jantinanya, dia juga menjalani implan payudara selain beberapa pembedahan plastik di bahagian hidung dan mulut.

Menurut Tif, dia tidak pernah meminta Yaserr berbuat demikian dengan mengeluarkan belanja tetapi apa yang dilakukan itu atas kehendaknya sendiri untuk melihat Tif berubah menjadi wanita sepenuhnya untuk membolehkan mereka berkahwin.

“Dia memang menyayangi saya dan tidak mahu kehilangan saya. Kami tidak pernah melakukan seks kerana saya mahu malam pertama kami menjadi amat istimewa,” katanya. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "