Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Risteena Munim, Heroin Playboy Itu Suami Aku Ingin Memberikan Set Make Up, Set Penjagaan Badan, Shawls Untuk Semua Sempena Hari Raya.

21 Jun 2016


*Risteena Munim, Heroin Playboy Itu Suami Aku Ingin Memberikan Set Make Up, Set Penjagaan Badan, Shawls Untuk Semua Sempena Hari Raya Dengan Percuma.

*Khas Untuk Peserta-peserta Pada 26hb 6 Ini Sahaja.

Pelakon watak utama drama Melayu bersiri, Playboy itu Suami Aku, Nur Risteena Munim bersama Qeeya Perfect Coverage akan mengadakan satu kelas Make-up eksklusif sebelum Raya ini.

Menurut maklumat yang diterima oleh pihak Siakap Keli, seramai 10 orang make up artis akan bergabung memberikan tunjuk ajar kepada peserta-peserta teknik-teknik make over dengan lebih kreatif, unik dan cantik.

Antara teknik-teknik yang didedahkan:

  1. Korean Look
  2. Barbie Doll Look
  3. Arabian Look
  4. Natural Look
  5. Smokey Eyes
  6. Teknik Lukis Kening Advance
  7. Teknik Penjagaan Muka
  8. dan banyak lagi

Selain itu bagi peserta-peserta yang mengikuti kelas tersebut juga akan mendapat pelbagai free gift bernilai RM500 yang berupa “1 Set Berus Makeup”, “Shawl”, “Set makeup” (Lipstik, Foundation, Eyeliner, Blusher, Maskara, Concealer, Eye Shadow) dan “Set penjagaan Badan” seperti Coffee Body Scrub & Instant Whitening Losyen) untuk semua peserta.



Selain itu, apa yang lebih menarik, perserta-perserta juga akan diajar cara menjana pendapatan dengan make up. Boleh dikatakan program ini merupakan satu program yang lengkap untuk anda sertai. Bermula dari belajar make up, teknik-teknik make up dan cara menjana pendapatan juga menerusi make up termasuk teknik marketing.

Bagi yang berminat untuk menyertai kursus yang akan diadakan di Dewan Cempaka Kompleks PKNS, Bangi pada 26 haribulan 6 ini boleh membuat tempahan 019-6010 100 & 019 6010 200. — Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "