Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tiada Siapa Yang Boleh Mendiamkan Saya : Muhyiddin

26 Nov 2015
No Comment


PETALING JAYA, 26 Nov: Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin menerusi Facebooknya berkata tiada siapa yang boleh mendiamkannya untuk menyampaikan amanat kepada perwakilan, pemuda dan puteri dalam perhimpunan Agugn Umno bulan depan.

"Nampaknya saya tidak tidak dibenarkan untuk membuat ucapan pada mesyuarat itu nanti yang amat penting bagi saya sebagai timbalan presiden,

"Bagi tempoh enam tahun yang lalu sebagai Timbalan Presiden Umno, saya telah memberikan amanat kepada perwakilan  Wanita, Pemuda dan Puteri Umno yang datang dari segenap  negara ini," kata Muhyiddin di Facebook rasmi miliknya.

Menurut Muhyiddin, tradisi yang diamalkan sejak sekian lama telah dinafikan. Namun dia berkata beliau masih lagi menghormati keputusan Majlis Tertinggi.

"Saya akan terus bercakap tentang hak-hak saya. Perjuangan saya dalam Umno bukan untuk mempertahankan mana-mana individu, tetapi untuk mempertahankan agama saya, bangsa dan negara yang saya cintai," kata Muhyiddin. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "