Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Gambar) Hasil Imaginasi Anak Autism Saya Diterjemahkannya Sendiri Dalam Bentuk Lukisan, Hasilnya Sungguh Menakjubkan

21 Feb 2018
2 ulasan

Setiap manusia yang dilahirkan di dunia ini pasti ada kelebihan dan kekurangannya tersendiri, disebalik kekurangan seseorang pasti ada kelebihan yang mungkin tidak ada kepada orang lain.

Itulah berlaku kepada adik Auni Syazawafa Binti Ahmad Karnalis yang menghidapi masalah Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), di mana disebalik kekurangan ada sesuatu yang amat berharga dikurniakan kepadanya.

**ADHD ialah gangguan kanak-kanak yang biasa ditemui dan boleh berterusan sehingga usia remaja dan dewasa. Gejala anak hiperaktif termasuk kesukaran memberi fokus dan perhatian, kesukaran mengawal perilaku dan bersikap terlebih aktif.

Apa kelebihannya itu? sebuah perkongsian yang dikongsikan oleh ibunya, Puan Rozelina Jafar dalam group Autisme Malaysia tentang keistimewaan anaknya itu, ibunya berkongsikan beberapa keping gambar menunjukkan bakat melukis anaknya itu yang sungguh menakjubkan.

Jom baca perkongsian beliau.


Gambar-gambar yang dihasilkannya.































Cantik gilakan, itulah kelebihan tuhan berikan kepada adik Auni, boleh lebih maju ke depan dik, semoga sentiasa dirahmatiNya - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Ayo daftarkan diri Anda di F4ns Bett1ng
    pin bbm 5ee80afe

    BalasPadam
  2. Kecewa dengan agen game online yang lain?
    Daftar disini saja Upd4te Bett1ng

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "