Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(VIDEO) Elak Bersalam Dengan David Beckham, Tindakan Wanita Ini Dapat Pujian Netizen

23 Sep 2017

Siapa tidak kenal dengan David Beckham, bekas pemain Real Madrid dan Mancherster United ini. Dapat berjumpa dengannya, mungkin peluang sekali seumur hidup yang tidak mungkin akan dilepaskan oleh peminatnya.

Biarpun sudah berusia 42 tahun, penampilan suami kepada Victoria dan bapa kepada 4 anak ini masih lagi segak dan bergaya, maka tak hairanlah jika kelibatnya menjadi buruan paparazi dan digilai oleh peminat fanatik terutama para gadis.

Baru-baru ini, Beckham dikhabarkan akan datang ke Malaysia sempena program ekslusif AIA Vitality Wellness Festival, selepas dilantik menjadi Duta Global AIA, Mac lalu.


Jumaat lalu, khabar itu menjadi kenyataan apabila orang ramai berpeluang untuk bersalaman dengan Beckham di pusat membeli-belah pada Jumaat.

Dalam kemeriahan peminat bertemu dan bersalaman dengan Becjham, seorang wanita telah mencuri perhatian apabila tidak berjabat tangan yang dihulur oleh lagenda bola sepak itu.

Muslimah, bertudung hijau, berbaju hitam dan berlengan panjang serta menutup aurat, wanita tersebut menolak secara baik demi menjaga batasnya sebagai orang Islam.

Malah, bintang pujaan ramai tersebut kelihatan memahami tindakan wanita tersebut apabila tersenyum dang mengangguk tanda mengerti. Tindakan wanita tersebut ternyata mencuri perhatian netizen yang rata-rata memuji dan mengagumi akhlaknya.


“Walaupun dapat salam percuma dengan Beckham, dia tetap ingat batasannya sebagai perempuan.", kata netizen.

“Tak ada benda yang nak dimalukan pun sebenarnya kalau orang tak sambut salam kita atas sebab bukan mahram,” kata netizen yang lain pula.

“Berkat ajaran orang tuanya, hebat ibu bapanya mendidik adik tersebut,” kata seorang netizen yang turut menambah wanita ini baik jika dijadikan sebagai seorang isteri.

Apapun, tahniah kepada wanita berkenaan. Dalam keterujaannya bertemu dengan idola pujaan, dia tetap tidak lupa batasa-batas yang perlu dijaga.

Sumber : mStar

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. mari buruan yang jauh merapat, yang dekat silahkan daftar,mainkan dan menangkan hadiahnya, hanya di u*p*d*a*t*e*b*e*t*t*i*n*g

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "