Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tak Sanggup Ada Anak Sakit, Ibu Bapa Larikan Diri Tinggal Bayi Sakit Tenat Di Hospital

2 Ogo 2017
One Comment

Meskipun telah menjalani beberapa kali pembedahan, hidup bayi berusia lapan bulan ini masih lagi dalam keadaan bahaya.

Sun Menghan yang berasal dari China ketika ini berada dalam keadaan 'separa hidup' di Hospital tempat dia mendapatkan rawatan. Keadaan Menghan masih belum stabil dan boleh membawa maut selagi pembedahan pemindahan hati tidak dijalankan terhadapnya. Meghan menghidapi penyakit Biliary Atresia  atau saluran hati tersumbat.

Bayi ini telah menjalani beberapa pembedahan tetapi masih tidak mampu menyembuhkan penyakitnya. Oleh kerana, kedua ibu bapanya tidak mampu membayar bil hospital yang semakin melambung, bayi ini ditinggalkan di hospital tanpa sebarang penjagaan.

Menurut sumber, ibu kepada bayi ini meminta doktor untuk berhenti merawat anaknya kerana akan melibatkan kos yang tinggi dan dia lebih rela untuk mengandung lagi daripada berhabis wang merawat bayi malang ini.



Kini, Meghan dijaga oleh nenek dan datuknya yang bertanggungjawab dan bertungkus lumus membiayai kos rawatannya.

Menurut laporan media China, kedua warga emas ini berhabis harta untuk menyelamatkan cucunya kerana mereka percaya cucunya akan kembali sembuh dan mereka tidak akan berputus asa merawatnya.

Kedua orang tua ini merasa kecewa dengan sikap anak dan menantunya yang meninggalkan bayi mereka tanpa mengambil berat tentangnya lagi.


Sumber- Dailymail UK


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Main b0l4 dari fansbetting yuk (5ee80afe)
    Ada juga pilihan game lainnya :D

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "