Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Wanita Percaya Anak lembu Adalah Suaminya Yang 'Lahir Semula'

21 Jul 2017
3 ulasan

Terbaru yang hangat di media sosial di Kemboja ialah seorang wanita berumur 74 tahun percaya anak lembu yang dijaganya merupakan kelahiran semula suaminya yang meninggal dunia setahun lalu.

Khim Hang, 24 memberi kenyataan bahawa hampir seratus orang sehari yang datang mengunjungi rumahnya di daerah Kratie, Kemboja bagi melihat anak lembu yang dikatakan suaminya kerana berkelakuan seperti suaminya yang telah meninggal dunia itu.

“Saya percaya anak lembu ini adalah suami saya kerana apa sahaja yang dibuatnya sama seperti dilakukan suami ketika dia masih hidup,” ujarnya.



Anak lembu itu memanjat tangga naik ke atas rumah, diberi layanan khas seperti diberikan makanan, dimandikan dan tidur di atas tilam yang sebelum ini dugunakan suami wanita berkenaan.
“Saya akan menjaganya sepanjang hidup saya,” kaya Khim Hang.


95 peratus penduduk menganut kepercayaan Buddha  dan ramai dari mereka percaya bahawa seseorang yang mati akan dilahirkan semula.

Salah seorang pengunjung, Thach Vin, 32, berkata dia merasa hairan menonton video anak lembu itu menaiki tangga masuk ke dalam rumah yang tular di Facebook sebelum dia mengambil keputusan untuk melihat sendiri.



Sumber - Reuters

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )

  1. mari bermain bersama kami di ION QQ
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    depo/wd minimal 15.000 tidak ada batasan maksimal wd,berapapun anda menang akan kami bayar,di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot)
    pin BB 58ab14f5.


    BalasPadam
  2. F*a*n*s*B*E*T*I*N*G agent bola terpercaya di Indonesia
    mari daftar 5ee80afe ^^

    BalasPadam

  3. Join bersama kami di agen terpercaya dan terbonafit plus Freechips Setiap hari nya hanya di KELINCI99 silahkan..PIN : 2B1E7B84

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "