Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Lelaki Cemburu Tuduh Dan Viralkan Kononnya Sofi Jikan Mengurat Isterinya Tampil Mohon Maaf

18 Jul 2017
5 ulasan

Seorang lelaki yang sebelum ini pernah menuduh pelakon Sofi Jikan mengurat isterinya sehingga tular di laman Facebook telah tampil memohon maaf secara terbuka kepada pelakon berkenaan, lapor mStar Online.

Lelaki berkenaan berkata, dia sebenarnya telah salah sangka dengan tindakan pelakon KL Gangster itu yang memberikan senyuman kepada pasangannya ketika mereka sedang menikmati makan malam di Jawi, Pulau Pinang pada minggu lalu.

"Assalamualaikum, tujuan sebenar saya ingin memohon maaf kepada abang Sofi Jikan tentang masalah salah faham baru-baru ini.

"Saya minta maaf secara terbuka di atas kenyataan yang menuduh Sofi Jikan cuba menganggu pasangan saya sewaktu tengah makan sehingga menjadi viral di laman sosial," ujarnya.

Sofi pada Santu lalu dilaporkan berang apabila dituduh memandang dan senyum kepada seorang wanita kononnya berstatus isteri orang di sebuah restoran di Pulau Pinang di mana keratan gambar tuduhan itu dimuatnaik ke laman Instagramnya.



Menurut Sofi ketika itu niatnya hanya membalas senyuman kepada seorang peminat dan bukan mengurat wanita berkenaan seperti dituduh pemuda tersebut.

Lelaki berkenaan telah memberitahu yang dia sudah bertemu dengan Sofi bagi menjernihkan keadaan yang telah ditimbulkannya itu.

"Saya telah pun bersemuka dengan Sofi dan meminta maaf atas kesilapan yang saya lakukan itu," ujarnya dipetik tulisan mStar.

Palakon itu turut mengesahkanperkara ini dimana menurut beliau semuanya sudah diselesai secara baik apabila lelaki berkenaan datang bertemunya untuk meminta maaf, pada malam Sabtu lalu.

Tambahnya, dia juga tidak merancang untuk mengambil sebarang tindakan terhadap lelaki itu. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 5 ulasan )
  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. mari coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5EE80AFE :D

    BalasPadam
  3. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  4. Anda inGin puNya kesempatan besar uNtuK menanG hingGa Ratusan juta Rupiah|Ay0

    seger4 d4ftar kan diri and4 di #ionQQ# invite pin bb#58ab14f5

    BalasPadam
  5. mari bermain bersama kami di ION QQ
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    depo/wd minimal 15.000 tidak ada batasan maksimal wd,berapapun anda menang akan kami bayar,di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot)
    pin BB 58ab14f5.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "