Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Beberapa Orang Parah, Kenderaan Dinaiki Dirempuh Kereta Lawan Arus, Penunggang Motosikal Cuba Tolong Maut Jatuh Jambatan

22 Jul 2017
3 ulasan


Sekurang-kurangnya dua orang pemandu kereta cedera parah selepas kenderaan yang mereka naiki dirempuh sebuah kereta Volkswagen yang melawan arus di Kilometer 124.3 di Kepala Batas, awal pagi tadi, lapor Harian Metro.

Kejadian berlaku apabila Volkswagen dipandu lelaki terbabit dalam perjalanan dari arah Butterworth menghala Sungai Petani, pada 1.40 pagi tiba-tiba berpatah balik bertindak memandu melawan arus sebaik tiba di Kilometer 116.

Sebaik tiba di Kilometer 124.3, sebuah kereta lain telah cuba mengelak kereta Volkswagen yang melawan arus tersebut lalu merempuh kenderaan lain.

Kereta yang melawan arus itu kemudian berlanggar pula dengan dua kereta lain, mangsa yang cedera dikejarkan ke Hospital Kepala Batas untuk rawatan.









Memetik laporan sumber juga, seorang penunggang motosikal yang melihat kejadian itu dari laluan sebelah telah berhenti untuk menolong mangsa kemalangan.


Namun niat baiknya itu tidak kesampaian apabila dia tidak perasan pembahagi jalan atas jambatan yang dilangkahnya itu mempunyai ruang pemisah menyebabkan dia terjatuh ke bawah dan dilaporkan meninggal dunia. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. UNTUK SELURUH PECINTA JUDI GAMES ONLINE
    YUK KE A.R.E.A.T.O.T.O.N.E.T

    BalasPadam
  2. F*a*n*s*B*E*T*I*N*G Aman dan terpercaya
    Info lebih lanjut : 5ee80afe :)

    BalasPadam
  3. yuk..., segera bergabung dengan kami di updatebetting
    add pin aku ya 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "