Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Susah Nak Cari Kerja? Ini Adalah Website Yang Kami Cadangkan Kepada Anda Untuk Mencari Kerja Dengan Mudah

19 Mei 2017
4 ulasan

Jika sebelum ini rasa begitu susah untuk mencari peluang kerja kosong, dengan iklan-iklan jawatan kosong di atas talian agak terhad, kini anda tidak perlu bimbang lagi.

Kini sebuah portal mencari kerja paling interaktif dan menarik, dojob.biz telah dilancarkan di mana ia merupakan portal yang menyediakan iklan jawatan kosong terbesar secara percuma untuk pencari kerja dan penyedia pekerjaan dengan hanya menghantar profil mereka.

Apa yang menarik dengan portal dojob.biz, majikan dan mereka yang mencari kerja tetap atau sambilan dapat terus berkomunikasi membincangkan hal temuduga, pekerjaan tetap, perniagaan sampingan dan pelbagai lagi dengan percuma kerana ianya disertakan butang ''Message Me".

Caranya mudah.

Login masuk dan cipta halaman anda sendiri seperti Facebook, cipta profil anda dan segala butir maklumat yang di minta iaitu kategori jawatan, pengerangan ringkas tentang diri anda, kemahiran yang dimiliki dan lain-lain sepertu sebuah resume maya.

Anda tidak memerlukan e-mel untuk berkomunikasi, di mana butang "Message Me" membolehkan anda berbual dengan majikan atau mereka yang mencari pekerjaan serta merta.

Jika anda tidak sempat, anda boleh menyimpan prospek pekerjaan anda dengan hanya menekan butang "Like", "Share" atau " Favorite" dan ianya akan terus disimpan dalam data profil anda sekaligus mengelakkan anda perlu mencarinya semula untuk dilihat semula pada waktu lain.



Tidak seperti portal pekerjaan yang lain, dojob.biz turut juga menyediakan ruangan untuk mereka yang mencari pekerjaan sementara seperti perkhidmatan memotong rumput, tukang paip, lukisan pelan, iklan perniagaan atas talian dan pelbagai lagi dalam pelbagai kategori seperti di bawah.



Segala maklumat termasuk jenis-jenis pekerjaan yang ada, lokasi, waktu dan berapa banyak peluang kerja ditawarkan akan dikemaskini setiap masa menjadikan ianya laman web pencarian kerja yang begitu mudah untuk digunakan.

Fakta lebih menarik mengenai dojob.biz.


Dengan wujudnya sudah pasti ianya akan memudahkan anda yang mencari kerja atau mencari pekerja, jadi apa tunggu lagi, sebarkan berita baik ini kepada rakan-rakan anda yang mencari pekerjaan diluar sana.

Berita baik untuk anda, jika anda mendaftar di laman web Dojob.biz hari ini, anda berpeluang untuk memenangi wang tunai dan baucar membeli belah Aeon sehingga RM1200 untuk 13 orang mereka bertuah, cuma perlu daftar dengan percuma dan "Like'' laman Facebook Dojob. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Anda Menang Kami Senang yuk silahkan bermain bersama kami di DEWAPK permainan poker terbesar pin bb D87604A1

    BalasPadam
  2. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini

    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 7 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandar
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) | pin bb : 58cd292c

    BalasPadam


  3. Yuk daftarkan diri anda bersama kami di k.e.l.i.n.c.i.99 ya..
    Di Add Ya kontak 2.B.1.E.7.B.8.4...
    ada CS ANGELNA yang cantik...
    dapatkan freechip 5000 setiap hari nya..

    BalasPadam
  4. SWIN1688 MERDEKA PROMOTION LUCKY DRAW
    NEW GAMES SKY777 JOM TRY LUCK Have many unique Games Payout.
    Sky777 I Scr888 I Lpe88 I Joker I Sky99 I Gw99.

    Wechat / whatsapp
    014-322-7846
    Swin1688.blogspot.com

    - WELCOME BONUS 30%
    - DAILY BONUS 10%
    - REFER BONUS 20%
    - 100% TRUSTED #BESMART
    - 24 JAM MASA CUCI/
    TOPUP
    - MININAL TOPUP Myr10.
    - HARI HARI JACKPOT
    - LEBIH DARI 500+ MACAM SLOTGAMES & UPDATE SETIAP HARI.

    https://www.youtube.com/watch?v=X-fEVbqIgJY

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "