Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Razak City Residences Tawar Harga Termurah Dan Lokasi Paling Strategik Berhadapan Bandar Malaysia

2 Mei 2017
4 ulasan

Razak City Residences, sebuah projek perumahan yang dibina untuk warga kota yang mementingkan keselesaan perjalanan ke tempat kerja di mana ia membangunkan semula kawasan perumahan sedia ada iaitu Flat Razak Mansion, lokasi yang sungguh strategik dikelilingi pelbagai kemudahan wajib seperti tren, sekolah, pusat membeli belah, hospital dan pelbagai lagi.

Ia merupakan antara kawasan yang harga hartanahnya begitu berharga dan sedang pesat membangun, sesuai untuk golongan muda yang berpendapatan sederhana jadikan ianya sebagai perlaburan masa hadapan.

Kenapa dikatakan begitu strategik?


Daripada segi kemudahan pengangkutan, anda boleh memilih pelbagai untuk menggunakan pelbagai kemudahan awam untuk ke tempat kerja seperti bas, KTM & LRT Salak Selatan, MRT Bandar Malaysia dan yang paling terbaru ia begitu hampir dengan lokasi stesen projek kereta api laju KL-Singapura.

Kedudukannya yang begitu hampir jalan utama membolehkan anda dengan mudah untuk menggunakan beberapa Lebuhraya utama seperti Lebuhraya Sungai besi (Besraya), Lebuhraya KL-Seremban, Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) dan pelbagai lagi termasuk jalan utama yang lain.



Untuk kemudahan lain, lokasi Razak City terletak berhampiran dengan pusat membeli belah terkenal seperti IKEA Cheras & My Town, AEON Maluri, Pavilion KL, KLCC, Mid Valley dan Sunway Velocity.

Selain itu untuk kemudahan pendidikan anak-anak sekolah, lokasinya begitu hampir dengan Sekolah Kebangsaan Sg Besi 1 &2, Sekolah Jenis Kebangsaan (C) Tai Thung, Confucian, manakala Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) dan Prince Court Medical Centre sebagai pusat kesihatan paling dekat.

Apa yang hebat dengan kediaman Razak City ini?

Razak City dibina dengan segala kemudahan yang menarik seperti Infinity Pool seolah-olah sebuah kediaman mewah, selain itu turut disediakan kolam renang, gym untuk riadah, dewan orang ramai, dan taman permainan kanak-kanak.





Harga permulaan untuk sebuah unit kediaman di Razak City bermula dari harga RM379,000, untuk keluasan 800 sqft, begitu murah bagi sebuah kawasan yang mempunyai nilai hartanah yang begitu tinggi di dalam kepesatan bandaraya Kuala Lumpur.


Untuk rumah berkeluasan 800 sqft akan disediakan dua bilik tidur dan dua bilik air manakala bagi rumah berkeluasan 1045 sqft akan disediakan tiga bilik dan tiga bilik air.

Satu pelaburan yang bijak bagi mereka yang mahu membeli rumah pertama memandangkan kawasan ini begitu strategik dan harga hartanahnya sentiasa meningkat di masa hadapan dan kedudukannya dalam laluan kereta api laju KL-Singapura yang bakal dibina.

          

Berita baik bagi mereka yang berminat, anda hanya perlu membayar deposit serendah RM5000 untuk sebuah rumah berkeluasan 800 sqft termasuk servis percuma yuran pinjaman perumahan, yuran penyelenggaraan percuma selama 5 tahun (pertama ditawarkan di dalam Malaysia), ruang letak kereta yang selesa dan kawalan keselamatan CCTV menyeluruh.

Untuk mereka yang berminat, sila hubungi 012-561 6862 & 012-569 6862, untuk maklumat lanjut boleh hubungi

Contact: 012-561 6862 & 012-569 6862
Website: www.razakcity.com
Facebook: Razak City
Venue: Razak City Residences Sales Gallery (waze)
Address: Jalan 4/108A, Salak Selatan, 57100 Kuala Lumpur.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Anda Menang Kami Senang yuk silahkan bermain bersama kami di DEWAPK permainan poker terbesar pin bb D87604A1

    BalasPadam
  2. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini

    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 7 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandar
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) | pin bb : 58cd292c

    BalasPadam

  3. Yuk daftarkan diri anda bersama kami di k.e.l.i.n.c.i.99 ya..
    Di Add Ya kontak 2.B.1.E.7.B.8.4...
    ada CS ANGELNA yang cantik...
    dapatkan freechip 5000 setiap hari nya..

    BalasPadam
  4. SWIN1688 MERDEKA PROMOTION LUCKY DRAW
    NEW GAMES SKY777 JOM TRY LUCK Have many unique Games Payout.
    Sky777 I Scr888 I Lpe88 I Joker I Sky99 I Gw99.

    Wechat / whatsapp
    014-322-7846
    Swin1688.blogspot.com

    - WELCOME BONUS 30%
    - DAILY BONUS 10%
    - REFER BONUS 20%
    - 100% TRUSTED #BESMART
    - 24 JAM MASA CUCI/
    TOPUP
    - MININAL TOPUP Myr10.
    - HARI HARI JACKPOT
    - LEBIH DARI 500+ MACAM SLOTGAMES & UPDATE SETIAP HARI.

    https://www.youtube.com/watch?v=5iqSoUgeUwE

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "