Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Celcom Beri 40GB Data Internet Setiap Bulan Kepada Pelanggan Pelan FIRST™ Gold Plus

20 Apr 2017


40GB data setiap bulan pada harga bulanan RM 98 - itu jumlah data internet yang diberikan oleh Celcom kepada pelanggan-pelangannya yang melanggan pelan FIRST™ Gold Plus.

Bagi yang gemar menonton Youtube, 40GB bersamaan dengan penstriman 1,587 video muzik dalam HD di Youtube setiap bulan atau 50 video muzik setiap hari. Lebih dari cukup kan?

Berbalik kepada pelan FIRST™ Gold Plus, ia merupakan pelan postpaid yang memberikan pelanggannya data sebanyak 40GB (20GB hari bekerja, 20GB hari minggu), panggilan secara percuma ke semua rangkaian serta penggunaan data aplikasi sosial seperti WhatsApp dan WeChat secara percuma tanpa had.

Celcom juga turut memperkenalkan AnydayGB™, satu servis yang membolehkan data untuk hari bekerja dan hari minggu digabungkan supaya boleh digunakan bila-bila masa dengan bayaran tambahan RM10 sebulan sahaja.





Dan satu lagi, pelanggan pelan postpaid Celcom juga akan menikmati penstriman muzik percuma melalui  aplikasi Yonder Music. Yup, percuma sahaja.


Selain pelan FIRST™ Gold Plus, Celcom ada juga memperkenalkan dua pelan data besar lain iaitu FIRST™ Gold dan FIRST™ Platinum. Perbezaan ketara antara pelan-pelan ini merupakan jumlah kuota internet.

Bagi FIRST™ Gold, kuota data yang diperuntukkan adalah 20GB manakala bagi FIRST™ Platinum pula data yang diberi adalah 60GB. Tapi bagi pendapat kami, pelan FIRST™ Gold Plus cukup memenuhi keperluan kami. Tak lebih, tak kurang.


Dah tentu banyak lagi kelebihan-kelebihan tambahan lain yang diberikan kepada pengguna pelan postpaid Celcom. Boleh tengok-tengok di pautan ini untuk baca lanjut : https://www.celcom.com.my/personal/plans.

Bagi yang mahu panggilan percuma, muzik percuma dan kuota data yang besar, pilihlah antara tiga pelan ini. Coverage Celcom pun memang umum tahu, sangat luas apatah lagi dengan pengisytiharaan 4 dari 5 bintang oleh Youtube untuk penstriman video HD pantas di Malaysia.

Yang memang suka berinternet dan tak mahu pening-pening kuota habis tu, bolehlah tukar kepada Celcom FIRST Gold Plus.

Artikel ini dibawakan oleh: Celcom
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Ayo bergabung dengan kami di DEWAPK dan menangkan hadiah nyata nya hanya dengan modal 10rb saja loh silahkan mencoba ya.. pin bb D87604A1

    BalasPadam
  2. Yuk daftarkan diri anda bersama kami DEWALOTTO
    minimal depo wd cuma 20 ribu..^_^

    BalasPadam
  3. SWIN888 MERDEKA PROMOTION LUCKY DRAW NEW GAMES
    SKY777 JOM TRY LUCK Have many unique Games Payout.
    Sky777 I Scr888 I Lpe88 I Joker I Sky99 I Gw99.
    Wechat / whatsapp
    013-302-6666
    Swin888.blogspot.com
    - WELCOME BONUS 30%
    - DAILY BONUS 10%
    - REFER BONUS 20%
    - 100% TRUSTED #BESMART
    - 24 JAM MASA CUCI/ TOPUP
    - MININAL TOPUP Myr10.
    - HARI HARI JACKPOT
    - LEBIH DARI 500+ MACAM SLOTGAMES & UPDATE SETIAP HARI.
    https://www.youtube.com/watch?v=7zdYogivLlw&t=4s

    #scr888 #swin888 #lpe88 #joker123 #sky777 #sky99
    #rich96 #malaysia #sabah #slotgames #sky3888
    #ace333 #leocity #spadegaming #sportbook #seagames
    #kl2017 #zizanrazak #igmalaysia #fbmalaysia #malaysian

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "