Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Langkah Masuk Rumah Kali Pertama, Pengantin Baru Terkejut, Suami Deco Sendiri Rumah Sewa Kotor Macam 'Jamban' Kini Nampak Mewah

18 Feb 2017
No Comment

Setiap wanita pasti inginkan rumah mereka kemas, cantik, tersusun dan sedap mata memandang, ada mereka juga yang menjadikan alasan ''banyak duit bolehlah nak deco cantik-cantik" sedangkan sebenarnya dengan modal tidak tinggi pun boleh mewahkan rumah asal kena deconya.

Dikongsikan oleh pengantin baru bernama RossaZliena Mansor di mana dia tidak menyangka rumah yang buruk dan kotor yang disewa dia dan suami berubah menjadi sebuah rumah yang cantik dan sedap mata memandang selepas suaminya mendekorasi sendiri rumah sewa tersebut.

Menurut beliau, sebulan sebelum berkahwin suaminya telah memaklumkan telah mendapat rumah sewa, namun dia tidak dibenarkan untuk melihat rumah tersebut.

Selepas berkahwin, kali pertama untuk meliaht dan melangkah kaki masuk ke dalam rumah tersebut dia nyata terkejut selepas meliha dekorasi rumah berkenaan yang sungguh cantik, ringkas dan kemas.

Jom kita lihat sebelum deko.





Keadaan rumah selepas deko.






Dari pemerhatian kamu, barang yang digunakan bukanlah barangngan mahal, tetapi dekorasinya kena dengan warna dan susunan membuatkan rumahnya itu nampak cantik,kemas, mewah dan sedap mata memandang.

Jadi tak ada alasan lagi, duit tak berkepok bukan alasan untuk deko rumah cantik-cantik, bertuah dapat suami macamtukan. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "