Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Perginya Seorang Peminat DiRaja Saya..." - Siti Nurhaliza

6 Dis 2015

5 Dis - Penyanyi terkenal, Datuk Siti Nurhaliza turut meratapi pemergian YAM Tunku Laksamana Johor, Tunku Abdul Jalil yang mangkat pada malam tadi.

Menerusi twitternya Siti menulis "Al-Fatihah ..Perginya seorang peminat DiRaja saya..Patik akan selalu kenang YAM Tunku Laksamana Johor.Terlalu banyak kenangan manis.."



Melihatkan status dari Datuk Siti ini terus mengingatkan penulis kepada satu video duet antara Almarhum dan Datuk Siti di dalam sebuah wad di hospital yang mendendangkan lagu "Salam Terakhir" yang dipopularkan oleh Allahyarham Sudirman Hj Arshad.

Dalam video pada tahun 2014 itu, Tunku Abdul Jalil dilihat duduk di atas katil sambil berduet dengan Siti dan disaksikan oleh kakitangan hospital tersebut.


Di laman Instagram Siti Nurhaliza, ctdk, Siti turut memohon maaf kerana tidak dapat menziarahi Almarhum buat kali terakhir.

"Saya kehilangan seorang teman, sahabat, teman bergurau senda dan pemberi semangat tiap kali saya dalam kesedihan," ujar Siti yang masih bersedih dengan berita pemergian itu.

"Lil, maafkan Mak Iti kerana tidak dapat menziarahi Lil buat kali terakhir, namun Lil sentiasa dalam doa Mak Iti. Al-Fatihah." ujarnya.


Kali terakhir penyanyi itu menziarahi Tunku Jalil di hospital adalah pada dua minggu yang lalu.




Kemangkatan Tunku Abdul Jalil dirasai segenap rakyat Malaysia khususnya rakyat negeri Johor yang tidak putus-putus mengucapkan takziah atas pemergian Almarhum.

Almarhum Tunku Abdul Jalil disifatkan sebagai seorang yang begitu dekat di hati rakyat selain sifatnya yang merendah diri dan tidak putus dengan senyuman. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "