Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Biar Betol OPPO Ambil Neelofa jadi Duta, Wow!

1 Mei 2017
Duta OPPO Malaysia , Fattah Amin dan Neelofa

Selepas Fattah Amin, OPPO perkenalkan Duta baru mereka, NEELOFA.  Neelofa Mohd Noor bukan lagi nama asing dalam dunia hiburan malah digilai ramai apabila lakonannya dalam Suri Hati Mr Pilot mencuri hati semua golongan di Malaysia.

Duta OPPO Malaysia- Neelofa
Malah, menarik lagi OPPO memperkenalkan smartphones terbaru OPPO R9s BLACK EDITION. Lebih mengancam dan penuh elegant. Kalau sebelum ini OPPO mengeluarkan OPPO R9s warna merah sempena hari kekasih, nampaknya kali ini OPPO mengambil langkah jauh kehadapan dengan OPPO R9s warna hitam yang lebih eksklusif. Peminat OPPO pastinya takkan melepaskan peluang untuk mendapatkan R9s yang bewarna hitam ini. 

Yang bestnya pasal OPPO R9s ini, ia mempunyai 16MP kamera hadapan dan juga belakang, dan yang penting dengan pembukaan f/1.7 aperture yang lebih besar, anda akan mendapat gambar yang lebih jelas dan sempurna. Bukan itu sahaja, anda yang mementingkan penampilan, boleh la mendapat kan OPPO R9s Edisi Hitam ni, sebab ia sesuai di gayakan dengan  pelbagai jenis gaya. 

OPPO R9s Black Edition


OPPO R9s Black Edition ini boleh mula di Pre-Order pada 3hb mei - 9hb mei di http://www.oppostore.com.my/products/r9sblack, dan anda jugak boleh Pre -Order di semua konsep store di seluruh Malaysia.

OPPO R9s Black Edition 

OPPO juga bekerjasama dengan Eh Magazine untuk Anugerah Style Eh pada 3 Mei ini. Jadi jangan lepaskan peluang untuk menonton Anugerah yang memeartabatkan industry hiburan tanah air.  Pada yang tak berpeluang untuk datang ke Anugerah Style Eh! 2017 ini, boleh melayari Facebook OPPO Malaysia di link ini fb.com/malaysiaoppo.


Artikel ini dibawakan oleh: OPPO Malaysia.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "